Wilt u meer weten over onze diensten?

Bel (077) 355 56 56

Stuur een e-mail of vraag nu meer informatie aan.

Informatie aanvragen

Kwaliteit

Wanneer we kijken naar de definitie voor “kwaliteit” in de encyclopedie  zien we ruim 25 verschillende omschrijvingen. Bij La Providence is kwaliteit een vanzelfsprekend onderdeel in onze zorg en dienstverlening. Iedere medewerker moet zich bewust zijn dat alles wat men doet kwaliteit is. Er is sprake van kwaliteit als de zorg past bij de behoeften en noden van de klant en als het op de juiste wijze (verantwoord, doelmatig en cliëntgericht) wordt aangeboden.

Vanuit de overheid is de laatste tijd veel aandacht besteedt aan kwaliteit binnen de verpleeg –en verzorgingshuizen. Om deze te bevorderen is de wettelijke basis waaraan de verpleeghuiszorg in Nederland moet voldoen vastgelegd in het  zogenaamde kwaliteitskader.

La Providence geeft in onderstaand document aan waar zij staat ten opzichte van dit wettelijke kader en wat, per item, ons leerdoel is.

 

Klik op deze link voor het Kwaliteitsplan

 

Net als de overheid stellen wij de cliënt centraal. Hun mening is het allerbelangrijkste. Door verschillende soorten onderzoeken meten we de tevredenheid van onze klanten. Op basis van de uitkomsten kunnen we onze zorg en –dienstverlening verder verbeteren en leren van onze fouten.

 

Klanttevredenheidsonderzoek

Sinds 2017 maakt La Providence actief gebruik van Zorgkaartnederland.nl. Het interviewteam van Zorgkaart heeft in mei 2017 steeksproefgewijs een aantal cliënten en mantelzorgers geïnterviewd. Via deze link vindt u uitgebreidere gegevens van dit onderzoek terug. Hieronder ziet u een overzicht.

Totaalwaardering Zorgcentrum La Providence

Waarderingscijfer per onderdeel La Providence totaal (vergeleken met sector)

 

Uw internetbrowser is verouderd.

Voor een goede weergave is een recente versie van uw browser vereist. U kunt uw browser vernieuwen door de nieuwste versie te downloaden en te installeren.