Logistiek medewerker
Binnen het team Facilitair Service Bureau zijn wij op zoek naar een enthousiaste collega voor de functie:
Interesse?
SolliciterenStuur ons je gegevens door middel van het onderstaande sollicitatieformulier.
Direct solliciteren
Jouw nieuwe uitdaging ligt hier!
Binnen het team Facilitair Service Bureau zijn wij op zoek naar een enthousiaste collega voor de functie:
Logistiek medewerker
8 – 13 uur per week*
Ben jij enthousiast, betrokken en deskundig? Denk je in kansen en uitdagingen en hecht je veel waarde aan werken met humor en respect voor cliënten en collega’s? Dan willen wij graag met jou in gesprek.
Kernactiviteiten:
- verzorging van ontbijt bij cliënten
- verricht logistieke werkzaamheden van goederen volgens vastgestelde route en richtlijnen of in opdracht, o.a.:
- bezorgen van maaltijden, boodschappen, linnengoed, post, hulpmiddelen
- verzorgen van de afvalstroom
- aannemen en bezorgen van leveringen
- ondersteunen bij de centrale afwas en horeca
- schoonmaken hulpmiddelen e.d.
- verricht ondersteunende werkzaamheden t.b.v. de huismeester
Functieprofiel:
Het team is op zoek naar een vriendelijke en betrokken collega die:
- een bijdrage levert aan een goede samenwerking
- goed communiceert
- behulpzaam is en een gastvrije instelling heeft
- flexibel is en meedenkt in het verbeteren van de werkprocessen
- oog heeft voor hygiëne en orde
- computervaardig is
- het overzicht bewaart en planmatig werkt
- praktisch is ingesteld en enig technisch inzicht heeft
Wat hebben wij te bieden:
Je ontvangt een passende salariëring conform FWG 20 van minimaal € 1.977,25 en maximaal € 2.493,78 bruto per maand bij een full time dienstverband van 36 uur per week. Verder gelden de secundaire arbeidsvoorwaarden volgens de CAO VVT met o.a. een eindejaarsuitkering van 8,33%, een pensioen bij Zorg en Welzijn, 8% vakantiegeld en 237,4 vakantie-uren per kalenderjaar. Daarnaast bieden wij jou een prettige werk- en leeromgeving waarbij inzet opgemerkt en gewaardeerd wordt en waar ambities een kans krijgen zich te ontplooien.
Bij indiensttreding vragen wij je een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) te overleggen.
Je start met een tijdelijk dienstverband van 7 maanden.
Extra informatie:
*je werkt gemiddeld 8 – 13 uur per week gemeten over een langere periode.
Je werkt volgens een rooster in een team met totaal 4 vaste collega’s. Werktijden (onder voorbehoud): ma-zo. 08:00 tot 15:00 uur. Binnen het team Logistiek wordt op toerbeurt een weekend gewerkt.
Enthousiast?
Bel voor meer informatie Ine Bongers, telefoonnummer: 077-3555632 of Rob Huijs, telefoonnummer: 077-3555656. Je brief en cv kun je tot 15 januari 2023 mailen aan PO@laprovidence.nl of sturen naar La Providence, Afdeling P&O, Ursulinenweide 5, 5971 ED Grubbenvorst.
Aanvullende informatie:
Wij zijn een kleinschalig zelfstandig zorgcentrum, prachtig gelegen in het groen en dichtbij het centrum van Grubbenvorst. Bij La Providence bieden we zorg in een veilige en passende omgeving voor ouderen in een kwetsbare positie die niet meer in staat zijn om thuis te wonen én we ondersteunen inwoners van Grubbenvorst en omgeving om zolang mogelijk thuis te kunnen blijven wonen. Dit doen we samen met onze partners in de regio.
Vanuit onze visie “de beste plaats dicht bij (t)huis”, geven wij vorm en inhoud aan het bieden van een fijn leefklimaat binnen een veilige huiselijke omgeving wanneer je op ondersteuning, begeleiding en of behandeling aangewezen bent.
Kom jij onze teams versterken?
We heten je alvast van harte welkom!