Huiskamer assistent
Ben jij enthousiast, betrokken en deskundig en vind je het vanzelfsprekend dat je er écht bent voor de cliënt? Denk je in kansen en uitdagingen en hecht je veel waarde aan werken met humor en respect voor cliënten en collega’s? Dan willen wij graag met jou in gesprek.
Interesse?
SolliciterenStuur ons je gegevens door middel van het onderstaande sollicitatieformulier.
Direct solliciterenWat ga je doen?
- Je draagt bij aan het welzijn van de cliënten, door hun leefomgeving prettig te maken. Houdt hierbij rekening met wat cliënten zelf nog kunnen en met hun specifieke wensen, doelen en waarden. Je signaleert bijzonderheden bij de cliënt en zorgt voor een positieve sfeer.
- Je ondersteunt cliënten bij het zo zelfstandig mogelijk vormgeven van hun leven op het gebied van welzijn en huishoudelijk taken. Hierbij stimuleer je hen om, waar mogelijk, zelf activiteiten uit te voeren en laat je de regie zoveel mogelijk bij de cliënt.
- Je zet benodigdheden klaar en bereidt eventueel maaltijden (voor).
- Je voert huishoudelijk werkzaamheden uit, zoals het schoonhouden van de huiskamer en/of keuken.
- Je stemt de uit te voeren werkzaamheden en activiteiten af met collega’s en de cliënt, waarbij je rekening houdt met de wensen en mogelijkheden van de cliënt.
Talenten:
- Zorgzaam
- Inlevingsvermogen
- Zelfreflectie
- Flexibel
- Samenwerken
Arbeidsvoorwaarden:
Als huiskamer assistent bieden we jou een aantrekkelijk en veelzijdig pakket aan arbeidsvoorwaarden (op basis van een 36-urige werkweek), zodat jij het beste uit jezelf kunt halen:
- Aantrekkelijk salaris: Een bruto maandsalaris in functieschaal 15 [maximaal € 2.691,15 bruto per maand] conform cao VVT, passend bij jouw kennis en ervaring.
- De beste arbeidsvoorwaarden: Naast je salaris ontvang je een eindejaarsuitkering van 8,33%, 8% vakantiegeld en een goed geregeld pensioen bij Zorg en Welzijn.
- Stabiliteit en groeiperspectief: Een arbeidsovereenkomst voor 18 uur per week (uren zijn bespreekbaar) voor de duur van 7 maanden, met intentie voor een vaste aanstelling.
- Ruime vakantiedagen: 237,4 vakantie-uren per kalenderjaar op basis van een 36-urige werkweek.
- Mobiliteitsvoordelen: Reiskostenvergoeding van € 0,17 per kilometer (max. 40 km enkele reis).
- Flexibiliteit: Mogelijkheid tot flexibele werktijden voor een optimale werk-privébalans.
- Ontwikkelingskansen: Diverse mogelijkheden voor groei en opleiding om het beste uit jezelf te halen.
- Plezierige werkomgeving: Je krijgt bij ons de mogelijkheid om je talenten in te zetten in een warme organisatie waarbij je je direct thuis voelt en je vanaf dag één het vertrouwen krijgt om je werk zelf vorm te geven. Daarnaast hebben we regelmatig leuke en gezellige bedrijfsactiviteiten en teamuitjes.
Bij indiensttreding vragen wij je een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) te overleggen.
Geïnteresseerd of verdere vragen?
Direct enthousiast? Solliciteer dan voor 7 mei 2025 op www.laprovidence.nl bij deze vacature via de ‘Directe solliciteren knop’. Of stuur je motivatiebrief en CV aan po@laprovidence.nl.
Sollicitatiegesprekken vinden plaats op 13 en/of 16 mei in de middag.
Heb je verder nog vragen over de vacature of over werken als huiskamer assistent bij La Providence? Neem dan contact op met Lizan Maas of Bianka Mulders, teamcoaches, 077-3555656. Voor vragen over de procedure neem je contact op met de afdeling P&O door te mailen naar po@laprovidence.nl. Zij staan je graag te woord.
Benieuwd hoe het is om bij ons te werken?
Lees hier verhalen van collega’s.
Bellen met een van je mogelijk toekomstige collega’s of wil je eerst sfeer komen proeven? Kom gerust langs voor een kop koffie!
Over La Providence
We werken dagelijks met veel energie aan de ontwikkeling van onze mooie organisatie. dat doen we in een goede werksfeer. Wil je meer weten over La Providence? Kijk dan hier.
Word onderdeel van het team van La Providence
Waarom werken bij La Providence?
Interesse om bij ons aan de slag te gaan?
Dan kies je voor werken in een kleinschalige zorginstelling in een informele, gemoedelijke sfeer, waarbij het leefplezier van onze cliënten voorop staat. En als het gaat om onze medewerkers en vrijwilligers, dan staat werkgeluk bij ons met stip bovenaan. Wij vinden het belangrijk dat je je als medewerker kunt blijven ontwikkelen. Daarvoor krijg je dan ook alle kans. Sterker nog, dit moedigen we aan.
We blijven ontwikkelen
En niet alleen jij als medewerker, ook wij als organisatie willen ons blijven ontwikkelen. Onze medewerkers helpen ons daarbij. We vragen hen regelmatig om feedback en gaan daar dan mee aan de slag. Omdat wij geloven dat wij een nóg betere werkgever kunnen zijn door goed naar onze medewerkers te luisteren.
Samen zorgen wij voor een fijne dag
Jaarlijks bieden we zorg en ondersteuning aan ruim 270 cliënten. Dat doen we met meer dan 280 medewerkers en ruim 100 vrijwilligers. In ons verpleeghuis, verzorgingshuis, dagbesteding, het behandel- en adviescentrum, de thuiszorg, in de keuken of facilitaire dienst. Samen zorgen wij voor het leefplezier en de beste persoonsgerichte zorg.
Kennismaken?
Wil jij hier graag werken en deel uitmaken van ons team? Ben je op zoek naar een leuke baan in de zorg, met ruimte voor ontwikkeling en alle aandacht voor jouw werkgeluk? Of wil je gewoon eens kennismaken? Bel of mail ons dan.
We zijn bereikbaar op (077) 35 55 660 of po@laprovidence.nl
Je bent van harte welkom!
Kijkje nemen bij ons? Klik dan hier.
Benieuwd naar onze vacatures? Kijk dan hier.